Sipariş İptal Etme
Siparişinizi oluşturmanızın ardından 45 dakika içerisinde iptal edebilirsiniz.
Eğer, İptal Talebi Yap butonunuz aktif değilse, 45 dakikalık süreniz dolmuş demektir. Bu durumda iptal yapılamayacaktır. Siparişinizi teslim aldıktan sonra iade gönderimi yapabilirsiniz.
Ücret iadeniz sipairş durumunuz İptal Edildi göründüğünde eş zamanlı olarak gerçekleşmektedir. Kartınıza yansıması birkaç gün alabilmekte olup, detaylı takibini bankanızdan sağlayabilirsiniz.
Sipariş İade Etme
Siparişinizi teslim aldıktan sonra 7 gün süresince iade edebilirsiniz.
İade için yapmanız gerekenler sırasıyla aşağıdaki gibidir.
Tarafımıza ulaşıp, iletişimde yer alan ilgili mail adresine, mail atarak durumu bildirebilirsiniz.
İade edeceğiniz ürünü faturanız ile beraber, Kargoya teslim edebilirsiniz.
Siparişinizin tamamı iade olacaksa faturanızın her iki nüshasını da, siparişinizde sizde kalacak ürünler varsa, sadece ilk nüshasını göndermeniz yeterlidir.
İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde ücret iadeniz sağlanmaktadır.
*Haftasonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.
İade gönderisinin hatalı adrese ulaşması sonucu, depomuza teslimat süresi değişebilir.
İade süresi gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil, depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar.
İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız kargo firmasından/şubesinden takip numaranızı siz talep edebilirsiniz.
Bu numara ile gönderi takibi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.
Ücret iadeniz gerçekleştiğinde üye mail adresinize bilgi maili gönderimi sağlanmaktadır.
İADE KOŞULLARI
Tüketici Kanunu gereği iade koşulları aşağıdaki gibi olup,özet olarak İade Etme başlığında anlatılan şekilde iadenizi yapmanız durumunda iade işlemleriniz en kısa sürede sonuçlandırılmaktadır.
İadeler mutlak surette ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. (Orijinal kutu, eğer mevcutsa ürünün kendi ambalajıdır. Siparişinizin teslim edildiği koli değildir.)
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi yada sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde Satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade edilmek istenen ürün ile birlikte orijinal fatura, irsaliye (Tüketici’ de bulunan bütün kopyaları) ve iade sebebini de içeren bir dilekçe gönderilmesi gereklidir.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, teknik destek alınması ve devamında uygun ürünün tespiti ile sipariş verilmesi gerekmektedir.
- 7 Günlük süre mutlak süre olarak yasal mevzuat uyarınca belirlenmiş olup, bu hususa özellikle dikkat edilmesi rica olunur.
- Ürünün hasarlı, zarar görmüş, ekonomik değerini kaybetmiş, hatalı vb. kusurları kargo teslimi anında kontrol edilecek, bu konuda kargo/nakliye şirketi yetkilisi Tüketiciye yardımcı olacak, bu tür hata, ayıp vb kusurları olan ürünler Tüketici tarafından teslim alınmayacak, kargo yetkilisi bu tür hususların tespiti durumunda ürünü Tüketici’ ye teslim etmeyecektir.
- Özel sipariş, Müşteri için özel imal edilen/işlenen (perde ve benzeri ölçü verilerek alınan, tüketici’ ye özel imal edilen ya da dikilen yada işlenen ) siparişlerin iadesi mümkün bulunmamaktadır. Bu açıdan ölçülerin doğru alınması, ölçü alınması aşamalarında teknik destek alınması, hataların en az indirgenmesi bakımından mutlaka detaylı özellik ve ölçü bildirilmesi gerekmektedir.
Diğer Ürünlerin İadesinde;
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler), tek kullanımlık ürünlerin iadesi mümkün değildir. Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
İade İşlemleri
Yukarıda belirtilen şartlara uyan iade talebi hususunda Tüketici;
- Ürünün orijinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde (ürün, fatura irsaliye vb. ile birlikte) “Sağlam bir mukavva kutunun yada benzeri ambalaj içine koyarak” tarafımıza gönderecek,
- Usulüne uygun iade tarafımıza ulaştığında, talep İade bölümü tarafından incelenir,
- Gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir.
- Tüketici/Müşteri iade talebi, yukarıda belirtilen şartlara ve ilgili yasal mevzuata uygun ise iade işlemi/süreci başlatılır.
- İade süresi 3(üç)-7(yedi) gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen iade için Müşteri/Tüketici ile irtibat sağlanarak, tercihine göre yeni ürün gönderimi, para iadesi işlemlerinden biri gerçekleştirilir. İş bu iade işlemleri kapsamında belirtilen koşulları sağlamayan iade talepleri kesinlikle kabul edilmeyecek/alınmayacaktır ve Müşteriye/Tüketici’ ye iade edilecektir.